Dag 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag eerste schooldag gehad. Allereerst moesten we een schrijftest maken en daarna werden we ook nog geroepen voor een mondeling. Morgen zullen we horen op welk niveau we worden ingedeeld en hoe het rooster eruit gaat zien.

Daarna ben ik terug naar huis gegaan en heb ik nog even aan vakdidactiek gewerkt. 's Middags rond een uur of 3 ben ik lekker naar het Retiro gegaan. Weer heerlijk gewandeld, nog meer dingen gezien, en nog even bij de meiden gezeten die daar lekker lagen te zonnen. Ook nog een maffe Spanjaard gezien die had besloten dat ik de mooiste ogen van de wereld had en dat hij zo naar Nederland zou verhuizen. Hij was alleen 43 en erg opdringerig. Geen prettige ervaring. Buiten dat, een heerlijke middag daar, haha.

Vanuit daar ben ik Merijn, Myrthe, Laurien en Ingrid gaan opzoeken. We hebben een kleine bocadillo (broodje) gepakt bij een 100 montaditos en een lekker drankje erbij en zijn daarna ook een stuk gaan wandelen. Allemaal leuke winkeltjes en barretjes gezien en een klein ommetje gemaakt door de wijken rondom het centrum. Uiteindelijk ergens op een terrasje achteraf (ergens bij het Plaza Mayor en de Mercado de San Miguel) lekker nog een drankje gedaan met een tapa. Guus, Bart, Irma en Romy kwamen er ook nog gezellig bij, dus dan kwam er natuurlijk nog een drankje, maar gelukkig kwamen we hier echt goedkoop mee weg, haha. En toen maar lekker naar huis gegaan. Vakdidactiek ingeleverd en nu ben ik natuurlijk jullie even aan het bij praten.

Morgen gaan de echte lessen beginnen ! Ben benieuwd op welk niveau ik zit en of ik de ochtend of de middag les ga krijgen. Ook ben ik er benieuwd naar met wie ik nu in de klas ga komen en of er überhaupt mensen van mijn klas bij zitten. Het schijnt dat je, ook al heb je wel hetzelfde niveau Spaans, je nog steeds de kans hebt dat je alleen zit. Nouja alleen.. met Amerikanen, Thai, etc. Dus we zullen morgen zien :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4845

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: