Dag 5 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag de eerste echte lessen gehad. Ik ben geplaatst op B2 niveau. Best tevreden mee, haha. We hebben 2 lessen gehad over de Spaanse cultuur en we moesten onszelf voorstellen. Ik zit in de klas met Bart & Romy en een stuk of 9 Amerikanen en 1 Thai. Onze docente Maria Angeles is best leuk. Beetje erg into haar dorp en provincie, maar wel grappig. Vind de docenten daar over het algemeen allemaal wel aardig.

Vandaag ben ik beroofd vlakbij Sol. Ik zat met Merijn en Myrthe op een terras en er kwam een kind van een jaar of 10/11 naar ons toe. Hij gooide een menukaart op tafel en vroeg om eten. Myrthe had al een x aantal keer "nee" gezegd en uiteindelijk liep hij weg. Vervolgens ging ik naar de wc en wilde op de terugweg Paul even appen, alleen ik had geen telefoon. Ik dacht dat die dan wel bij Myrthe en Merijn op tafel zou liggen. Alleen dat was natuurlijk niet. Je kunt wel raden dat dat kind die heeft meegenomen. Ik schrok me kapot !! Gelukkig hadden Merijn en Myrthe net iemand voorbij zien komen die vroeg of iemand zijn telefoon kwijt was. Merijn heeft me snel meegenomen naar die ober, van een paar terrassen verder en die man had mijn telefoon afgepakt van het kind. Hij herkende het gedrag zei die, dus had meteen door dat het niet klopte. Thank God! Ik kon hem wel zoenen!! Wat een geluk zeg, ongelooflijk.

Daarna met Bart en Guus een broodje gegeten en een drankje gedaan. Ingrid kwam ons opzoeken en vertelde dat iedereen op een terrasje zat. Wij zijn die kant ook opgegaan, maar ben niet gebleven. Ik ben lekker naar huis gegaan en heb nog fijn even met mama gebeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 4847

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: