Dag 31 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 31 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 31

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Examens goed gemaakt. Jeey !
Daarna zijn we met de docenten naar Moncloa gelopen en daar zijn we op de bus gestapt naar de campus van Nebrija buiten de stad. Erg mooie locatie. Daar hadden we een hele ceremonie en vervolgens heb ik mijn speech gehouden. Erg spannend, maar ging gelukkig goed !

Daarna gezellig met iedereen paella gegeten en nog gesproken met de docenten. Rond een uur of 3 hebben we afscheid genomen van iedereen daar en zijn we naar huis gegaan.

Ingrid en ik zijn eerst langs mij gegaan om wat spullen van mij mee te nemen. Deze doet ingrid in haar koffer. Ik ben bang dat m'n koffer anders te zwaar wordt met die souvenirs haha.

''s avonds met Ingrid en laurien wat gegeten vlakbij sol. Eten was wat minder maar het was natuurlijk wel gezellig.

Daarna zijn we met Bart nog naar Retiro gegaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 4835

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: