Dag 21 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Ben rond een uur of 10 met Ingrid naar Gran Vía gegaan. Ik wilde leuke kleren voor vanavond. Of een lange broek met mijn sportschoenen, of mijn korte broek, maar dan wilde ik hakken hebben haha. Ingrid en ik hebben echt lang rond gelopen, maar ik kon niets vinden.

Daarna is Ingrid thuis gaan eten en toen kwam ik in de buurt van Plaza Mayor toch nog schoenen tegen. Jeey !!

Daarna met Myrthe afgesproken bij Chueca. Daar gezellig rond gelopen en wat winkeltjes en kraampjes afgegaan.

En vlug vlug naar huis en omkleden.. want we gingen mijn verjaardag vieren!
We hadden afgesproken op ons vaste plekje.. het Retiro. 2 Spanjaarden (waaronder Tay) zijn meegegaan. Was een heuse wandeltocht, want we kwamen niet helemaal eruit hoe we bij de danstent kwamen. Die andere Spanjaard zat alleen maar te vervelen. Was ondertussen zo irritant dat we hem bijna voor de metro gegooid hebben! (nouja dat natuurlijk ook niet, maar we waren hem echt beu)

Uiteindelijk zijn Ingrid, Romy, Guus, Irma, Judith, Loes en Tay met me mee naar de bachata club gegaan. Echt ontzettend gezellig. Die irritante Spanjaard zagen we soms even 3 minuten, maar die hebben we genegeerd haha. Was echt erg leuk daar.

Rond een uur of half 5 met de bus weer naar huis gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 4842

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: