Dag 28 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 28

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag met Myrthe afgesproken om even in de stad wat rond te kijken. Daarna zijn we naar Retiro geweest (trouwens, gisteren de hele dag daar niet geweest !!). Myrthe en ik hebben lekker in het gras gelegen en gestudeerd. Daarna kwam Ingrid met haar ouders (die waren een dagje op bezoek gekomen voor haar) en die zijn even bij ons komen zitten.

Myrthe ging daarna thuis nog wat dingen doen en ik ben met Ingrid en haar ouders het park rond gelopen. We zijn naar de Rozentuin geweest, naar de Angél Caído, het Palacio de Crystal en naar het monument voor de slachtoffers van de aanslag op Atocha in 2004.

Daarna zijn we op het terrasje gaan zitten waar we altijd zitten en hebben we wat gegeten en gekaart. Bart en Laurien kwamen er ook nog bij zitten. Ik vond het echt een ontzettend leuke en gezellig avond. De terrasjongens waren helemaal enthousiast dat de ouders van Ingrid er waren, dat was wel komisch.

Rond een uur of 11 allemaal weer terug naar huis gegaan en lekker gaan slapen.

• 26 Juni 2016 - 22:06

Eef:

Geniet nog maar even van de zon. Wij weten nog van foto's hoe die er uitziet.