Dag 17 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

14 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag hebben we onze eerste examens gehad. Hoop dat ik het een beetje goed heb gemaakt ! Ben benieuwd wanneer we het punt krijgen, maar zoals gewoonlijk zullen mijn Spaanse werkwoorden wel weer rammelen. Hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik niet, want ben eigenlijk altijd goed geweest in talen. Word toch te oud denk ik ;) hihi

Daarna even lekker een uurtje thuis geslapen. Had hoofdpijn, werd 's ochtends wakker met een raar gevoel in mijn hoofd (pap, mam jullie kennen het wel. Had ik vroeger ook al) dus was er vanmorgen niet helemaal bij. Timing ook met de examens maarja.. het is niet anders.

Daarna weer naar het Retiro gegaan.. Even voor de afwisseling..
Potje gekaart (konden jullie zeker al wel raden) en rond half 8 zijn we naar een restaurant vlakbij Sol gelopen.

Onze docente Maaike was in Madrid en zij had ons uitgenodigd voor een drankje en een tapa. Super leuk! Was ook gezellig.

Daarna wat kleins gegeten bij 100 mantaditos met Merijn, Ingrid en Myrthe en daar lekker naar huis. Morgen gaan we naar het museum Reina Sofia.

Xx

  • 15 Juni 2016 - 15:41

    Eef Van Dijk:

    Als ik de volgende stage een keertje op bezoek kom moet ik Retiro zien. Meest speciale en drukbezochte attractie in Madrid.

  • 15 Juni 2016 - 23:42

    Monique:

    Hahahahahaha ja !! Begint het wel op te lijken he ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4853

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: