Dag 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Mei 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag braaf aan vakdidactiek gewerkt tot Myrthe me appte rond een uur of 10 of ik mee ging lunchen in het Retiro (park), dus om 1u heb ik mijn boeltje aan de kant gelegd en ben in de metro gestapt. Myrthe halverwege ontmoet en vanuit daar lekker een stukje gewandeld naar Retiro. Echt een ontzettend mooi park. En groot !

Heb daar heerlijk in de zon gelegen, we hebben wat gekletst en in de loop van de middag kwam Merijn er ook bij. Hij heeft ons nog een kaartspelletje geleerd, dus heb me goed vermaakt.

Daarna maar snel terug naar huis want moest weer verder met vakdidactiek. Ik zou ze 's avonds wel weer zien om een hapje te eten...

Nou, dat werd hem niet haha. Gewoon doorgewerkt aan school. Tot ik toch rond een uurtje of 10 er echt genoeg van had en toen ben ik met Myrthe naar het dakterras Jardines de Sabatini geweest. WAUW ! Echt ontzettend leuk daar. Lekker een sangria gedronken met uitzicht op het Palacio, lekker muziekje op de achtergrond en gezellig kunnen kletsen. Helemaal top. Mooi gebouw, gezellig sfeertje, goed prijs.. deze blijft hangen ;)
Rond 12 maar weer netjes naar huis gegaan, want de dag er op om 9.30 school.. dachten we.. maar dat bleek 8.30. Dus eer ik goed en wel in bed lag was de nacht weer bijna om, haha. Tot dusverre slaap ik weinig, doe ik veel, eet ook heel anders (ik hoop goed) en ik wandel ook wat af (pak heus niet altijd de metro ergens heen ;) ).. dus wie weet, kom ik hier helemaal in mijn levensstijl en emigreer ik wel, hihi ! ;)

Tot morgen ! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 4861

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: