Dag 11 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag met school naar het Prado geweest. Kregen zo'n stom telefoontje mee die je steeds aan je oor moest houden, zodat je de uitleg van de docent kon verstaan. Gelukkig zag ik redelijk gauw dat je daar je eigen oordopjes in kon doen, dus dat scheelde haha. De tour zou zo'n 2 uur duren, maar uiteindelijk waren we echt na een uur al klaar. De docent vloog er een beetje doorheen en we gingen een beetje kriskras door het museum. Daarna zijn Myrthe en ik nog maar even zelf op pad geweest om dingen te zien.

De rest van de klasgenoten waren alweer andere dingen gaan doen, dus ik ben met Myrthe nog wat gaan wandelen we hebben een ijsje gekocht (dat meloenijsje uit Matalascañas Paul ;) ! ) en uiteindelijk hebben we de metro terug gepakt. Myrthe ging thuis eten en ik ben nog langs de Hema (serieus, die zit er ook) geweest en heb gepint bij de ... ING ! Haha, lekker Nederlands allemaal. Daarna met de metro naar huis en daar vlakbij nog even boodschappen gedaan. Thuis nog wat kleins gegeten, even tv gekeken en daarna weer lekker slapen. Ik heb geprobeerd een beetje op tijd te slapen, maar werd natuurlijk weer afgeleid door van alles.

Morgen maar weer eens werken aan APV, dan kan deze hopelijk gauw ingeleverd worden.

xxx

• 09 Juni 2016 - 17:02

Eef Van Dijk:

Net zoals Ali B. zegt in de reclame. "Alles is Nederlands alleen beltarieven niet".