Dag 16 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag weer school. Kregen te horen wat we moesten kennen voor het examen morgen. Na school even naar huis gegaan en opgefrist en daarna lekker met Romy, Irma en Guus in de zon gelegen. Daarna kwamen Ingrid en Laurien ook en toen zijn we.. (hihi).. op het terras gaan zitten in Retiro en we hebben... jajaaaa... weer gekaart !

Bart kwam er later ook nog bij zitten en die hebben we het kaartspel van Merijn uitgelegd. Daarna nog even netjes gestudeerd en deze keer braaf op tijd naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam was Stephanie ook thuis gekomen, dus even gevraagd hoe het ging.

Nog even wat aan de Spaanse opdrachten gewerkt en mijn tekst over de gastronomie in Galicië getypt. In bed nog wat werkwoorden overgekeken en daarna lekker slapen :)