Dag 15 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag is Danique jarig. Ook die heb ik natuurlijk even gebeld !

Daarna ben ik met de meiden naar Jardin Botanico gegaan. Alleen daar stond zo'n rij dat we ons bedacht hebben en zijn gaan wandelen door Barrios de los Letras. Daar was een soort rommelmarkt dus hebben we gezellig rond gekeken en even een drankje gedaan.

Daarna ben ik lekker gaan winkelen, want de rest had lunch bij de Spaanse ouders. Ingrid is nog mijn kant opgekomen en we zijn vanuit de Gran Via terug gegaan naar Jardin Botanico. Irma, Romy, Ingrid en ik zijn daar nog eens gaan kijken en nu was het niet zo druk. De tuin viel alleen echt ontzettend tegen helaas. Maar goed, we hebben hem wel gezien.

Daarna zijn we.. VERASSING! .. naar Retiro gegaan. Daar gezellig weer wat gekaart en uiteindelijk voor de verandering weer een drankje gedaan met obers. Daarna iedereen weer naar huis gegaan. (voor de lieve mensen die zich zorgen maken dat ik 's nachts door Madrid wandel, Eduardo woont een metro halte verder dus als we dan blijven hangen dan gaan we wel eens samen terug, haha)

Was een leuke dag :)

  • 15 Juni 2016 - 15:36

    Eef Van Dijk:

    Je moet af en toe ook een keertje genieten van Madrid.
    Elke dag keihard studeren valt ook niet mee. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 4870

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: