Dag 8 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag gezellig met Ingrid naar de Jardines de Sabatini en naar het Campo del Moro geweest. Sabatini is mooi, maar niet zo groot. Campo de Moro was wel redelijk groot. Natuurlijk niet zo groot als Retiro, maar die is wel erg groot!

Bij Campo de Moro lekker rond gelopen en gekletst. We hebben vogels in een kooi gezien en we zagen een mannetjes pauw lopen. Later zagen we het vrouwtje ook nog met haar kleintjes. Lief! ;)

Daarna met de metro naar het voetbalstadion Santiago de Bernabéu. Real Madrid Leyendas - Ajax Legends --> CORAZÓN CLASSIC MATCH 2016 05/06/2016

Erg leuk om zo in een stadion te zijn. Vond de wedstrijd niet zo geweldig, maar de sfeer was leuk :)

Daarna lekker met Myrthe gaan eten bij Zen Bamboo.. Sushi! Lekker :)

En daarna weer lekker terug naar huis gegaan. Wat huiswerk gemaakt en gaan slapen