Dag 9 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

06 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag weer een leuk dagje school gehad. Twee ontzettend leuke lessen gehad van Hugo! Waren weer echt gezellig en leerzaam. Hele leuke docent. Ook kregen we Spaanse geschiedenis, alleen die hadden we op de Fontys al gehad, dus die was niet zo moeilijk haha. Maar dat is dan weer mooi meegenomen.

Na school maar naar huis gegaan om nog aan APV5 te werken. Nu alleen nog een betoog schrijven en een videoboodschap en dan is hij hopelijk 'good to go'. Even wat tv gekeken, Narnia Prince Caspian was op. Daarna nog even een ommetje gedaan in de buurt, wat boodschapjes gedaan en met mama gebeld. Nu nog even wat tv kijken.

Even een beetje ontspannen, lui dagje er tussen door, haha. De bovenbuurman besluit namelijk om iedere nacht het halve huis te verbouwen, dus van slapen komt steeds weinig. Fijn! Wat een ontzettende herriemaker zeg. Die denkt echt niet aan anderen -_-

• 08 Juni 2016 - 22:32

Eef Van Dijk:

Laat je het hondje ook wel eens uit. Hier lees ik niets over. ;)
    We kennen als jij terug bent een hele hoop Spaanse namen van gebouwen en parken.
    De volgende keer als je naar Madrid gaat willen we dat ook echt allemaal zien.
    Klagen er geen andere mensen in jullie gebouw over die buurman ?

• 09 Juni 2016 - 09:58

Monique:

Hey pap.

Nee, Mickey (het hondje) is toch naar een vriendin gegaan, dus ben alleen nu. Maandag komt Stefanie terug. Nee volgens mij niet, want de buurman blijft het doen. Dus of ze zeggen niets of er wordt niets mee gedaan. Xx