Dag 13 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

10 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag kregen we een rondleiding door het Palacio. Was erg mooi om te zien, alleen had ik me wel net wat meer voorgesteld. We kwamen in de kamers van de koning (die uit begin 1900, nu woont de koning ergens anders), maar je zag geen bed, geen bad, niets. Het enige wat er nog te zien was, was eigenlijk alleen de eettafel. Want die werd ook nog gebruikt voor officiële gelegenheden. En dan natuurlijk de troonzaal, die ook alleen maar formeel is, want de Spaanse koning wordt niet gekroond maar beëdigd of zoiets haha, en een kapel.
Wel mooi allemaal hoor, maar gewoon net wat minder dan ik me had voorgesteld.

Daarna ben ik bij 'La Imprenta' gaan eten met Ingrid en Laurien. Thuis even wat geslapen, want was gisteren toch een beetje laat geworden en daarna nog met Romy en Irma een drankje gedaan. Daarna kwamen de meiden allemaal nog en hebben we voetbal gekeken in de Irish pub. 's Nachts zou de rest uit gaan, maar ik had niet zo'n zin, dus ben lekker naar huis gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 4872

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: