Dag 14 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag is mama jarig !!
Die heb ik vannacht natuurlijk al even gebeld en vandaag nog even met haar geskypt.
Daarna APV afgemaakt, Ingrid heeft me geholpen met filmen, en alles ingeleverd. Yes! Daar nu van af.
We hebben voor de verandering bijna de hele dag in het Retiro gezeten.
Lekker gekaart en gekletst enzo en 's avonds zijn we uitgenodigd door de obers. Daar hebben we (Romy, Irma, Ingrid en ik) gezellig bijgezeten en daarna ben ik nog met twee obers een drankje gaan doen vlakbij Atocha.

Daarna op de bus naar huis gestapt. Niet veel cultureels gedaan, haha. En jullie je maar afvragen waar mijn updates blijven !
xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Monique

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 4869

Voorgaande reizen:

29 Mei 2016 - 30 Juni 2016

Madrid

Landen bezocht: