Dag 10 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Monique Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Juni 2016 | Spanje, Madrid

Vandaag weer een gewoon dagje school gehad en Guus was jarig. Die werd 18 !
Na school ben ik eerst lekker een stukje gaan wandelen door de stad. Een drankje gedaan en een broodje gegeten bij 100 montaditos en daarna doorgelopen richting.. geen idee, haha. Ik kwam uiteindelijk vlakbij het Prado museum uit. Mooi pleinen gezien onderweg en ook standbeelden en fonteinen. En ook gezien waar de Botanische tuinen zitten. Binnenkort ga ik dat eens even bezoeken.

Daarna met Myrthe, Merijn en Ingrid afgesproken in het Retiro Park. Even lekker in het gras gelegen en toen Romy, Irma en Guus kwamen zijn we nog even op een terras gaan zitten. De ober was erg suggestief. Het kwam er op neer dat hij een klasgenootje (ga maar geen namen noemen, haha) erg leuk vond en hij deed een paar voorstellen die ik niet ga herhalen hier. Verder waren alle dames een stel naughty meiden volgens hem. Erg vreemde middag was dit, haha.

Daarna op ons gemak gaan wandelen en gezocht naar een leuk restaurantje. We zijn gaan zitten bij 'La Imprenta'. Het eten was lekker en het was ook echt een leuke locatie. Lekker een beetje achteraf en toch vlakbij Sol. Bart is toen ook nog gekomen en we hebben daar nog gezellig gezeten met zijn allen.

Toen we klaar waren met eten zijn we allemaal maar naar huis gegaan. Iedereen was wel wat moe, dus voor de verandering maar een "kortere" avond. Alsnog rond half 12 thuis, maar goed ;)

Morgen naar het Prado met school!

• 09 Juni 2016 - 17:00

Eef Van Dijk:

Al die Spanjaarden zijn toch hetzelfde, of niet ?

• 11 Juni 2016 - 12:02

Monique:

Hahaha nee hoor pap. Van die honderden die we hebben gezien noem ik dan net een paar idioten op. Het merendeel is super leuk en hartelijk!